martes, 1 de mayo de 2012

Premio entre bloggers, que guay!

  Hoxe recibín un regalo que me fixo moita ilusión e me emocionou ainda mais, sobre todo porque sei co agarimo con que o mandan. Moitísimas grazas Aniña por animarme sempre e valorarme!


   Explicoo...pois resulta que os bloggeiros elixen 5 dos seus blogs favoritos e mándalles un premio, así que se alguén te quere ben e te valora tes que seguir a cadea. As intruccións son as seguintes:
  • Copiar e pegar o premio no blog enlazándoo co blogger que cho otorgou.
  • Premiar os teus cinco blogs favoritos coa condición de que teñan menos de douscentos seguidores e deixarlles un comentario nas súas entradas para notificarlles que gañaron o premio.
  • Confiar en que continúen a cadea premiando a sua vez os seus cinco blogs preferidos.                  
   Ahí van os meus elexidos:                                
  • Anaquiños e xoaniñas : da miña querida amiga "mestraprimaria" ou Aniña, da que sempre aprendo tanto
  •  O recanto de Mik:  do que recollo tantos e tantos recursos. Marabilloso blog de biblioteca, e mais...
  • As cousas da clase : blog de aula da miña compañeira Geni, que fai un traballo bloggeiro e pedagóxico impresionante
  • Mi música en el cole:  a quen sigo con grande admiración
  • Ceip Vicente Risco:  non me podo esquecer de Duli, a profe de música dese cole, que me ensinou a facer blogs e moitas cousas mais.
Quedan moitos os que me gustaría agradecer a vosa dedicación, xenerosidade e a pedagoxía que facedes. Espero poder seguir dando mais premios...Grazas a todos!

4 comentarios:

Ana @MestraPrimaria dijo...

Un pracer!
Ti si que vales!
Bicos

As cousas da clase dijo...

Grazas, María.
Que ilusión! O noso primeiro premio!
Continuaremos a cadea.
Biquiños

Sonia dijo...

Parabéns compañeir; Ti si que vales, como compi e colega.

Marina Tristán dijo...

Gracias María! Que bien que te acordaras de mí. :-) Que ilusión!!! Besos!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...